17.12.2014

Neljäs kuukausi

Nyt on neljä kuukautta jo mennyt! Aika on mennyt tosi nopeeta ja mulla onkin ollut aika paljon kaikenlaista tekemistä. Cheerleading trrenit on joka arkiaamu ja oon nyt alkanut käymään kuntokeskuksella parina päivänä viikossa. Joulu lähestyy kovaa vauhtia ja kolmen päivän päästä lähetäänkin Oklahomaan viettämään joulua. Ollaan siellä reilu viikko ja aijon tehdä siitä sitten oman postauksen kun tulen takaisin. Muutenkin aijon nyt alkaa kirjoittaa tänne blogiin vähän useammin, kun nyt se on vähän jäänyt.. Tässä kuitenkin nyt muutamia kuvia kuluneen kuukauden ajalta.

Untitled
1. Toi pasta-annos oli varmaan paras kouluruoka, mitä oon tähän mennessä syönyt täällä. 2. Täällä satoi lunta! Meidän koirat innostus siitä ihan tosi paljon ja juoksenteli innoissaan ympäri pihaa. Se lumi kyllä suli aika nopeesti ja nyt ei oo enää lumesta tietoakaan. Oon tottunut siihen, että jouluna on lunta niin tuntuu vähän kurjalta, kun tänä vuonna ei ole :( 3. Minä :) 4. Mä ja Jackie Childcare -tunnilla.
Untitled
1. Mä ja Jackie ja matching outfits.Jackie on kyllä ehdottomasti mun paras kaveri täällä :) 2. Taas yksi kouluruoka, ei ollut kovin hyvää.. 3. Mentiin Taylerin ja Carterin kanssa syömään ja kaadettin meijän ranskikset tommoseks isoks keoksi. 4. Mun senior -kuvauksista.

Untitled
1. Täältä löytyy brownie -mixejä joka lähtöön. Ajattelin ostaa pari tollasta mukaan sitten kun meen takasin Suomeen. 2. Mä ja Gabby. 3. Miten jollain voi olla noin iso jalka?! Ja vielä 15 -vuotiaalla. 4. Subway on ehdottamsti mun lempi pikaruokapaikka!

Untitled
1. Yks päivä kattottiin leffoja melkein koko päivä. 2. KOristeltiin joulukuusikin pari viikkoa sitten. KUusen koristelun jälkeen mentiin pihalle rakentamaan lumiukko :) 3. Tykkään meijän takasta tosi paljon, vaikka se ei ookkaan oikea :D 4. Gabbyn söpö Max -koira.
Untitled
1. Koulun käytävää, meijän koulun kaytävät on ihanan valosia kattoikkunoiden takia. 2. Hall Pass pitää olla aina mukana jos menee vessaan kesken tunnin. 3. Yhden päivän aamupalaa. 4. Cheerleading Camp. Opeteltiin toinen meidän State ohjelmista. Tykkään siitä tosi paljon!

2 kommenttia: